• Knulla och var glad

    Knulla och var gladEtt lyckat sexliv är något som alla människor drömmer om. Som några får uppleva i verkligheten. Men som alla egentligen har rätt till!

     

    Sex är värme, ömhet, känslor och närhet. Den närmaste gemenskap två människor kan ha. Det ska man aldrig glömma.

     

    Men det hindrar inte att man också använder sig av en teknik som är skön för båda parter och en del knep som ökar stimulansen hos både kvinna och man.

     

    Till alla män skulle jag vilja säga några saker. Det är att mannens sexuella upplevelser blir mångdubbelt berikade för honom själv om också kvinnan njuter av deras gemensamma sexuella lekar. Och det är just om hur mannen kan öka kvinnans njutning det här avsnittet ska handla.

     

    Mycket inom den så kallade sexualkunskapen är ingenting nytt. I alla tider har sex varit något mycket centralt för både män och kvinnor. Men det är först på senare tid som kvinnan också verkligen har erkänts som ett "sexdjur" med behov, drifter och lust som kan njuta av olika knullkontakter.

     

    Det är den moderna frigjordheten som jag tycker man mycket väl kan kombinera med till och med mycket gamla sexuella kunskaper. I österlandet har kvinnans sexuella njutning varit föremål för ingående studier sedan urminnes tider. Och framför allt i Kina finns prov på uråldrig sexteknik som fungerar minst lika bra i dag hos oss här i västerlandet!

     

    Man kan aldrig garantera ett lyckat sexliv. Men man kan åtminstone bädda för det.

     

    Om både man och kvinna är öppna och ärliga och kan tala om vad som känns bäst och skönast är möjligheterna till njutningsfyllda stunder mycket stora.

     

    Sex är i likhet med mycket annat något man kan öva sig till. Övning ger färdighet och har man färdigheten får man den nödvändiga tryggheten mellan man och kvinna som är så viktig.

     

    Jag själv miste oskulden som 14-åring. Det var ingen behaglig upplevelse. Inte så att det gjorde ont eller skrämde mig. Men det var just att jag blev så oberörd som fick mig att undra. Jag hade i likhet med många andra unga flickor en ung och ivrig kavaljer. Det var bara ner med byxorna och så lade han sig över mig. Det gick för honom på mindre än en minut. Jag funderade över om det här verkligen var allt. Om det här var det märkvärdiga som de vuxna pratade så mycket om. Eller om det kanske var något fel på mig.

     

    Naturligtvis var det inget fel på mig. Jag har under åren inte bara tagit igen skadan utan utvecklat ett rikt sexliv för mig själv. Men det är ingenting som bara kommer av sig själv. Man måste göra något åt saken.

    För min egen del lärde jag mig att få orgasm genom att onanera. Då upptäckte jag samtidigt vad som kändes skönt och kunde tala om det för min partner.

     

    Vad jag här bland annat vill understryka är att unga flickor inte ska lägga sig med en kille bara för att det ska vara så. Jag vet att det ofta förekommer att unga flickor känner en press på sig att gå med på

    samlag bara "för att alla andra gör det". Det tycker jag är fel. Flickan ska själv verkligen vilja ha sex och samlag med sin partner. Är hon för blyg för att säga ifrån kan hon ju alltid hänvisa till lagen som förbjuder samlag för flickor under 15 år.

     

    Och för den delen gäller samma sak hela livet. Sex är något som två parter ägnar sig åt när de båda har lust till det. Annars är faran stor att sex i stället blir något olustigt och pliktmässigt.

     

    Jag vill också säga till unga flickor att det både spännande och behaglig variant är när mannen tar kvinnan bakifrån. Och har bägge händerna fria och kan hjälpas åt att stimulera de erogena zonerna. Här kommer också mannen djupt in i kvinnans slida. En sak som många tycker är alldeles speciellt skönt.

     

    Använd växelvis Ridställningen är perfekt för tjejen. Här kan hon helt och hållet själv bestämma takten.

    Många killar är förtjusta i denna variant eftersom de då har händerna fria och kan använda dem till att smeka tjejen.

     

    Testa själva så får ni se långa mjuka tag och stundtals snabbare stötar som den stora stenen rör sig när den sjunker ner i havet. Tryck den långsamt in som när ormen rör sig när den tar sig in och gömmer sig i en håla för att övervintra.

     

    Stöt också snabbt och ivrigt som en råtta som är skrämd och försöker kravla och sprattla ut ur sin håla.

    Glid och slå till som en örn som griper en flyende hare. Stig och sjunk så djupt ner som en segelbåt gör på havet när det stormar.